The Secret til at opnå 100% Feedback på Ebay

Har du nogensinde lagt mærke til hvor sjælden den er for høj lydstyrke ebay sælgere at have 100% feedback. Det er ikke ligesom de bevidst fidus 1 eller 2% af der 2000 plus kunder. De har strømlinet auktion processen, reducerede risikoen for defekte produkter og varer, der ankommer beskadiget osv.

Så hvorfor er de stadig tilbage med vrede kunder. Sandheden er, nogle mennesker er bare ryk. De vil byde på et element og derefter når du forventer dem til at betale for det de vil misbruge dig.

Nogle gange de vil blive vred, hvis produktet ikke ankommer, selvom du gjorde alt, hvad du kunne, og det var helt ude af din kontrol.

Beskæftiger sig med disse mennesker er hverdag for ebay powersellers. Men der er måder at minimere deres indvirkning på din feedback.

I den oprindelige e-mail sige noget lignende “undertiden produkter vil gå tabt i posten. Hvis det ikke har slået inden for 10 dage email vil mig, og jeg erstatte det”. Dette vil varme kunde op til tanken om, at nå, s *** sker og der er ingen mening at få misbrug.

Hvis kunden bakker ud af salget, give positive feedback. De vil sætte pris på dette og give dig stor feedback, og vil være mere åben mod købe fra dig i fremtiden.

Hvis kunden ikke besvare dine e-mails, må ikke forlade negativ feedback, efterlader ingen. Du har allerede mistet salg, så intet kan opnås ved du at få misbrug.

Det er en meget sjælden sælger, der er i stand til at bide deres modersmål, men belønningen langt ud måde små tilfredsstillelsen af at give dem et stykke af dit sind.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *